Boligadvokat i Syddanmark

• Få gratis 3 lokale tilbud fra boligadvokater i Syddanmark
  • Udfyld Udfyld onlineformularen på under 3 minutter
  • Du får kun tilbud fra lokale boligadvokater

Få 3 Boligadvokat tilbud

Vær tryg ved den boligadvokat, du vælger

23. november 2017. Mangler du en effektiv og billig boligadvokat i Syddanmark? Så er du havnet på det helt rigtige website. Her kan du nemlig få tre skræddersyede billige tilbud fra pålidelige boligadvokater i region Syddanmark, som gerne vil hjælpe dig med at gennemføre din boligopgave.
Der er hvad enten det drejer sig om seniorkøb, nedsparing, omkonvertering eller salg af landbrug. Det eneste du skal gøre, er at udfylde formularen online på under 5 minutter og beskrive, hvilken type boligsag det drejer sig om. I løbet af 3 dage, får du tre seriøse tilbud fra kompetente boligadvokater i Syddanmark.
Du afgør helt selv, hvilket tilbud du vil benytte. Hvis ingen af ​tilbuddene er som du ønsker, kan du selvfølgelig afslå alle tilbud. Få op til 3 attraktive tilbud allerede i dag inden du kommer fra det. Har du ikke overskud lige nu, så husk at lave et bookmark til 3advokattilbud.dk.

Frister i købsaftaleformularen

l købsaftalen er der indsat en masse frister, inden for hvilke bestemte forhold skal være opfyldt. Fx:
  • Pkt. 12) Frist for købers afsendelse af endeligt skøde til sælgers underskrift samt evt. pantebreve til tinglysning.
  • Pkt. 15.1.1.) Frist for deponering af udbetaling i sælgers pengeinstitut.
  • Pkt. 15.1.2.) Frist for deponering af evt. anden udbetaling i sælgers pengeinstitut.
  • Pkt. 19) Frist for afklaring af ejerskiftebelåning.
  • Pkt. 21) Frist for købers hele eller delvise indfrielse af sælgerpantebrevet.
  • Pkt. 24) Frist for, at såvel købers som sælgers underskrift på købsaftalen foreligger og gør aftalen bindende hos sælgers ejendomsmægler.
Bemærk, at alle datoer som udgangspunkt er vigtige.

Få 3 tilbud fra boligadvokater i region Syddanmark

Uanset hvor i region Syddanmark du befinder dig, kan du få 3 attraktive boligadvokat tilbud:
  • Bredevad
  • Klovtoft